Regulamin konkursu fotograficznego w ramach Miejskiego Serwisu Fotograficznego
Regulamin konkursu fotograficznego w ramach Fotoportalu
Regulamin określający zasady konkursu
fotograficznego w ramach Fotoportalu w roku 2023
§ 1
Postanowienia ogólne
1. Organizatorem konkursu jest Miasto Poznań z siedzibą w Poznaniu, 61 - 841, Pl. Kolegiacki 17, NIP: 2090001440.
2. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem konkursu sprawować będzie powołana przez organizatora komisja konkursowa.
3. Biorąc udział w konkursie, jego uczestnik wyraża zgodę na warunki konkursu zawarte w niniejszym regulaminie.
4. Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o:
1) regulaminie – należy przez to rozumieć regulamin konkursu fotograficznego w ramach Fotoportalu w roku 2023;
2) utworze – należy przez to rozumieć zdjęcie fotograficzne;
3) komisji – należy przez to rozumieć komisję konkursową powołaną przez organizatora do nadzoru na prawidłowym przebiegiem konkursu i wyborem laureatów;
4) stronie konkursowej – należy przez to rozumieć stronę obsługującą konkurs, tj. Fotoportal, znajdującą się pod adresem: www.fotoportal.poznan.pl;
5) organizatorze – należy przez to rozumieć Miasto Poznań;
6) administratorze danych osobowych – należy przez to rozumieć Prezydenta Miasta Poznania;
7) uczestniku - należy przez to rozumieć osobę uczestniczącą w konkursie poprzez zgłoszenie utworu do konkursu;
8) laureacie – należy przez to rozumieć osobę, która zwyciężyła w konkursie, bądź została w nim wyróżniona.
§ 2
Uczestnicy konkursu
1. W konkursie może wziąć udział każda osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz spełniająca wszystkie warunki uczestnictwa określone w regulaminie.
2. Z udziału w konkursie wyłączeni są pracownicy organizatora oraz członkowie najbliższej rodziny tych osób.
3. Przez członków najbliższej rodziny pracowników organizatora, o których mowa w ust. 2, rozumie się ich: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, rodziców małżonków oraz osoby pozostające z osobami o których mowa w ust. 2 w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
§ 3
Zasady konkursu
1. Rodzaj i formę konkursu ustala się jako wieloetapowy, otwarty konkurs fotograficzny.
2. Konkurs odbywa się w ciągu całego roku (w poszczególnych miesiącach roku, zgodnie z ust. 3), z zastrzeżeniem, że wybór zwycięzców w przypadku miesiąca grudnia następuje w styczniu roku następnego.
3. Co miesiąc odbywa się konkurs tematyczny – temat konkursu ogłaszany jest przez organizatora na stronie konkursowej na początku miesiąca, utwory zgłaszane w danym konkursie tematycznym muszą być zgodne z jego tematem.
4. Konkurs składa się z 2 etapów:
1) etap pierwszy – polega na zgłaszaniu utworów w ramach konkursu tematycznego organizowanego w danym miesiącu, o którym mowa w ust. 3, oraz wyborze utworu miesiąca oraz wyróżnień miesiąca,
2) etap drugi – polega na wyborze spośród laureatów konkursów tematycznych organizowanych w ciągu całego roku, utworu roku oraz dwóch wyróżnień roku.
5. Wybór laureatów danego miesiąca (jeden utwór miesiąca oraz wyróżnienia miesiąca) będzie dokonywany przez komisję. Ilość wyróżnień przyznanych w danym miesiącu jest każdorazowo ustalana przez komisję, po zapoznaniu się z utworami zgłoszonymi do danego konkursu tematycznego.
6. Wybór utworu roku oraz dwóch wyróżnień roku będzie dokonywany przez komisję po zakończeniu roku kalendarzowego. Wybór będzie dokonywany spośród utworów laureatów konkursów tematycznych przeprowadzanych w ciągu roku (w tym ewentualnych dodatkowych konkursów tematycznych, o których mowa w ust. 7), spełniających kryteria, o których mowa w § 7 ust. 2.
7. Organizator przewiduje możliwość zorganizowania w ciągu roku dodatkowych konkursów tematycznych, za które będą przyznawane nagrody.
8. Organizator zastrzega sobie prawo niedokonywania wyboru laureatów w danym konkursie i nieprzyznania w nim nagród, w przypadku niesatysfakcjonującego poziomu nadesłanych utworów.
9. Informacja dotycząca rozstrzygnięcia konkursu zostanie podana do publicznej wiadomości na stronie konkursowej oraz przesłana pocztą elektroniczną na adres laureatów konkursu, wskazany podczas rejestracji konta na stronie konkursowej.
§ 4
Wizerunek osób trzecich
1. Uczestnik zapewnia i gwarantuje, iż uzyskał zgody od osób, których wizerunek znajduje się na zgłoszonych do konkursu utworach (o ile organizator w danym konkursie wyraża zgodę na przesyłanie utworów zawierających wizerunek osób), na wykorzystywanie ich wizerunku przez organizatora oraz inne podmioty, które mogą zamówić utwór na stronie konkursowej zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie Fotoportalu dostępnym na stronie konkursowej, w tym również jego publiczne rozpowszechnianie, o ile przepisy prawa wymagają w danym przypadku uzyskania takiej zgody, we wszelkich działaniach, a w szczególności do celów edukacyjnych, informacyjnych, reklamowych, promocyjnych i marketingowych. O ewentualnym wycofaniu zgody na wykorzystanie wizerunku osoby, której wizerunek znajduje się na zgłoszonym do konkursu utworze, uczestnik jest zobowiązany niezwłocznie poinformować organizatora (także, gdy wycofanie zgody nastąpi po zakończeniu konkursu).
2. Ponadto uczestnik zapewnia, że zgłoszone przez niego do konkursu utwory nie będą naruszały praw do wizerunku i dóbr osobistych innych osób.
3. W przypadku wystąpienia przez osoby trzecie z roszczeniami wobec organizatora wynikającymi z ewentualnych naruszeń praw do ich wizerunku bądź naruszeń ich dóbr osobistych, uczestnik zobowiązuje się do podjęcia na swój koszt wszelkich kroków faktycznych i prawnych zapewniających organizatorowi należytą ochronę przez takimi roszczeniami, w szczególności zobowiązuje się wstąpić w miejsce organizatora lub w przypadku braku takiej możliwości - przystąpić po stronie organizatora do wszelkich postępowań toczących się przeciwko organizatorowi i zwolnić organizatora od wszelkich roszczeń wysuwanych przez podmioty trzecie. W zakresie niniejszego oświadczenia uczestnik ponosi względem organizatora pełną odpowiedzialność odszkodowawczą obejmującą w szczególności szkodę bezpośrednią, koszty pomocy prawnej świadczonej w celu obrony interesów organizatora oraz równowartość świadczeń spełnionych przez organizatora w celu zaspokojenia roszczeń osób trzecich.
§ 5
Nagrody
1. Dla laureatów konkursów, o których mowa w § 3 ust. 4, przewiduje się przyznanie nagród, o których mowa w Załączniku do regulaminu.
2. Nagrody pieniężne zostaną wypłacone laureatom po uprzednim prawidłowym wypełnieniu przez laureata stosownych dokumentów przesłanych przez organizatora, i dostarczeniu ich (osobiście, bądź za pośrednictwem poczty/kuriera) do organizatora, w terminie wskazanym w ust. 4.
3. Wypłata nagrody pieniężnej nastąpi najpóźniej w terminie do 21 dni roboczych od dnia dostarczenia dokumentów, o których mowa w ust. 2 do organizatora, tj. do Urzędu Miasta Poznania – Gabinet Prezydenta Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
4. Niewypełnienie i nieprzekazanie stosownych dokumentów do organizatora w terminie 10 dni roboczych od dnia ich otrzymania od organizatora, jest równoznaczne z utratą przez laureata prawa do otrzymania nagrody pieniężnej. W przypadku wysyłki dokumentów za pośrednictwem poczty bądź kuriera termin, o którym mowa w zdaniu pierwszym, uznaje się za zachowany, gdy przesyłka została nadana do organizatora w tym terminie.
5. Wyróżnienia miesiąca w postaci pamiątek z oficjalnej linii gadżetów miejskich zostaną przekazane laureatowi wyłącznie do rąk własnych, w dogodnym dla laureata i organizatora terminie (laureat i organizator ustalą termin odbioru nagrody), nie później niż w ciągu 21 dni roboczych od dnia rozstrzygnięcia konkursu, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania – Gabinet Prezydenta Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, 61 - 841 Poznań.
6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości skontaktowania się z laureatem z uwagi na podanie przez laureata niepełnych lub błędnych danych osobowych.
7. Konkurs kwalifikuje się do konkursów z dziedziny sztuki w rozumieniu art. 21 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych (tym samym wolne od podatku dochodowego są nagrody, których jednorazowa wartość nie przekracza kwoty 2000 zł).
8. Wykaz nagród znajduje się również na stronie konkursowej.
§ 6
Zgłoszenie utworu do konkursu
1. Zgłoszenie utworu do konkursu następuje w momencie:
1) zamieszczenia utworu na stronie konkursowej w zakładce konkursowej;
2) uzupełnienia dodatkowych informacji o miejscu wykonania utworu i jego charakterze;
3) kliknięcia w checbox pt. „Akceptuję Regulamin serwisu” i „Polityka prywatności” widoczny na dole strony konkursowej;
4) kliknięcia w checbox pt. „Chcę, aby moje zdjęcie wzięło udział w konkursie Konkurs ……………. (nazwa miesiąca) 2023, co jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu konkursu” widoczny na dole strony konkursowej;
5) kliknięcia w checbox pt. „Dodaj zdjęcie” widoczny na dole strony konkursowej.
2. Podczas rejestracji należy podać autentyczne dane osobowe. Informacje te są niezbędne dla ustalenia m.in. praw autorskich do utworu zgłaszanego do konkursu.
3. Podanie nieautentycznych danych skutkować będzie niemożnością przekazania laureatowi nagród w konkursie.
4. Organizator informuje, że podszywanie się pod inną osobę w celu wyrządzenia jej szkody majątkowej lub osobistej podlega odpowiedzialności karnej.
5. Rejestracja na stronie konkursowej odbywa się poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego, znajdującego się na tej stronie, zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie Fotoportalu dostępnym na stronie konkursowej.
§ 7
Wymogi dotyczące utworów, kwalifikacja i kryteria oceny utworów, wybór laureatów
1. Do konkursu należy zgłaszać pliki w formacie JPG o możliwie maksymalnej wielkości i rozdzielczości wydruku.
2. Wybór utworu roku dokonany zostanie spośród laureatów, którzy zgłosili do konkursu utwory umożliwiające ich wydruk w formacie zbliżonym do A4, przy rozdzielczości wydruku 300 dpi (tzn. powinien być zachowany minimalny rozmiar ok. 2800 x 2100 pikseli przy rozdzielczości wydruku 300 dpi; przy niższej rozdzielczości wydruku np. 250dpi, rozmiar utworu musi być proporcjonalnie większy i wynosić 3360x2520 pikseli).
3. Na zgłaszane do konkursu utwory nie mogą być nanoszone dodatkowe oznaczenia.
4. Tytuł utworu powinien zawierać informację o adresie miejsca w Poznaniu, w którym utwór został wykonany (ulica, numer domu).
5. Komisja wybiera laureatów w głosowaniu większością głosów.
6. W przypadku takiej samej liczby głosów, głosem decydującym jest głos Przedstawiciela organizatora, o którym mowa w § 8 ust. 1 pkt 1.
7. Przy ocenie utworów zgłoszonych do konkursu komisja będzie kierowała się następującymi kryteriami:
1) spełnienia przez utwór założeń ideowych konkursu, w szczególności zgodność utworu z tematem konkursu;
2) jakością walorów estetycznych i artystycznych utworu.
§ 8
Komisja konkursowa
1. W skład komisji wchodzą:
1) Przedstawiciel organizatora – Zastępca Dyrektora Gabinetu Prezydenta Urzędu Miasta Poznania ds. komunikacji społecznej;
2) Administrator Fotoportalu – pracownik Gabinetu Prezydenta Urzędu Miasta Poznania ds. koordynacji promocji;
3) Członek Komisji – (min. jeden) pracownik Gabinetu Prezydenta Urzędu Miasta Poznania ds. koordynacji promocji.
2. W przypadku zorganizowania dodatkowego konkursu tematycznego, o czym mowa w § 3 ust. 7, rozstrzygnie go komisja, o której mowa w ust. 1.
§ 9
Reklamacje
1. Reklamacje odnośnie przebiegu konkursu należy kierować na piśmie na adres: Gabinet
Prezydenta Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, z dopiskiem „Konkurs Fotograficzny”, w ciągu 10 dni od ogłoszenia wyników konkursu (w przypadku przesłania reklamacji pocztą bądź kurierem decyduje data nadania przesyłki). Reklamacja powinna obejmować dane osobowe uczestnika oraz muszą być w niej opisane podstawy reklamacji.
2. Reklamacje niespełniające wymogów wskazanych w ust. 1 nie będą rozpatrywane.
3. Reklamacje będą rozpatrywane przez organizatora w terminie 10 dni od daty ich otrzymania. O zachowaniu terminu rozpatrzenia reklamacji decyduje termin nadania odpowiedzi przez organizatora (w przypadku przesyłania odpowiedzi pocztą bądź kurierem decyduje data nadania przesyłki).
§ 10
Prawa autorskie
1. W momencie zgłoszenia przez uczestnika utworu do konkursu, na organizatora nieodpłatnie przechodzą wszelkie autorskie prawa majątkowe do utworu, na wszelkich znanych w chwili zgłoszenia utworu polach eksploatacji, a w szczególności:
1) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu - prawo do wytwarzania dowolną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, wprowadzania utworu do pamięci komputera oraz sieci multimedialnych;
2) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono - wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
3) w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt 2) - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, co obejmuje rozpowszechnianie w przewodnikach, katalogach, drukach promocyjnych i reklamowych, ogłoszeniach i reklamach prasowych, na plakatach w tym plakatach wielkoformatowych, zamieszczanie w sieci Internet, jak również udostępnianie utworu techniką webcastingu, simulcastingu, videocastingu oraz wszelkich innych form transmisji internetowej oraz rozpowszechnianie za pośrednictwem sieci telefonicznych (w sieciach stacjonarnych lub komórkowych), w szczególności za pomocą: telefonu komórkowego (w tym także WAP) i urządzeń cyfrowych (np.: dekodery, VOD, PPV, komputery osobiste i inne), rozpowszechnianie we wszelkich innych formach komunikacji, promocji lub reklamy (np. na gadżetach);
4) udostępniania ich innym osobom w celach komercyjnych w publikacjach i opracowaniach opisujących organizatora;
5) prawo do tłumaczenia, przystosowywania, dokonywania wszelkich zmian, adaptacji, poprawek, przeróbek, zmian formatu, skrótów i opracowań utworu, w tym zmiany układu lub jakichkolwiek innych zmian w utworze, w szczególności zmiany rozmieszczenia i wielkości poszczególnych elementów graficznych składających się na utwór, a także wykorzystywania opracowań utworu w postaci przeróbek, fragmentyzacji i/lub przemontowywania nawet wówczas, gdyby efektem tych działań miałaby być utrata indywidualnego charakteru utworu;
6) prawo do trwałego lub czasowego zwielokrotnienia utworu w całości lub w części, jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie;
7) prawo do wykorzystania utworu i jego modyfikacji oraz adaptacji we wszelakiego rodzaju dostępnych formach, m.in. w środkach reklamy, w tym reklamy telewizyjnej, radiowej, prasowej, internetowej, reklamy zewnętrznej (Outdoor), materiałach reklamowych nieprzeznaczonych do prezentacji w mediach (BTL), plakatach, ulotkach reklamowych, broszurach oraz innych akcesoriach reklamowych.
2. Od chwili nabycia autorskich praw majątkowych do utworu, uczestnik zezwala organizatorowi na wykonywanie na zasadzie wyłączności zależnego prawa autorskiego w rozumieniu art. 2 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych w stosunku do utworu, tj. wyraża zgodę na dokonywanie w utworze zmian i modyfikacji oraz tworzenie opracowań utworu, korzystanie, rozporządzenia i rozpowszechnianie opracowań utworu, ponadto w tym samym terminie uczestnik przenosi na organizatora wyłączne prawo zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego. Wykonywanie powyższych uprawnień będzie następowało na polach eksploatacji wymienionych w ust. 1.
3. Uczestnik udziela organizatorowi zgody i upoważnienia dotyczącego wykonywania w imieniu uczestnika autorskich praw osobistych do utworu, w szczególności w zakresie prawa do integralności utworu, prawa do nadzoru nad sposobem korzystania z utworu (wykonywanie autorskich praw osobistych będzie miało związek przede wszystkim z dokonywaniem wszelkich opracowań, zmian i modyfikacji utworu, o których mowa w ust. 1 pkt 5).
4. Organizator ma prawo do swobodnego dysponowania nabytymi majątkowymi prawami autorskimi, w tym przeniesienia ich na inny podmiot, bez jakichkolwiek dodatkowych opłat, wynagrodzeń na rzecz Uczestnika zarówno na terenie kraju jak i poza jego granicami.
5. Zgłaszając utwór do konkursu uczestnik oświadcza, że:
1) przysługują mu wszelkie, wyłączne i nieograniczone autorskie prawa majątkowe do utworu;
2) może rozporządzać autorskimi prawami majątkowymi do utworu;
3) przysługujące mu autorskie prawa majątkowe do utworu nie są zajęte w rozumieniu przepisów o postępowaniu egzekucyjnym.
6. Uczestnik zapewnia i gwarantuje, że zgłoszone do konkursu utwory będą oryginalne i w żadnym wypadku nie będą naruszać autorskich praw majątkowych oraz innych praw osób trzecich (w tym praw własności przemysłowej). Organizator nie ponosi odpowiedzialności za naruszenia ww. praw osób trzecich. W przypadku wystąpienia przez osoby trzecie z roszczeniami wobec organizatora wynikającymi z ewentualnych naruszeń ich praw, uczestnik zobowiązuje się do podjęcia na swój koszt wszelkich kroków faktycznych i prawnych zapewniających organizatorowi należytą ochronę przez takimi roszczeniami, w szczególności zobowiązuje się wstąpić w miejsce organizatora lub w przypadku braku takiej możliwości – przystąpić po stronie organizatora do wszelkich postępowań toczących się przeciwko organizatorowi i zwolnić organizatora od wszelkich roszczeń wysuwanych przez podmioty trzecie. W zakresie niniejszego oświadczenia uczestnik ponosi względem organizatora pełną odpowiedzialność odszkodowawczą obejmującą w szczególności szkodę bezpośrednią, koszty pomocy prawnej świadczonej w celu obrony interesów organizatora oraz równowartość świadczeń spełnionych przez organizatora w celu zaspokojenia roszczeń osób trzecich, dotyczących naruszenia ich praw.
§ 11
Dane osobowe
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.:
1) Administrator danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO) w związku z realizacją koncepcji zadania budżetowego PRD/B/004.4 – Promowanie oraz koordynowanie budowania wizerunku Miasta, działanie PRD/B/004 – Wsparcie, realizacja i koordynacja pozostałych działań i wydarzeń promocyjnych (Fotoportal i SKP), będzie przetwarzał następujące dane osobowe: imię i nazwisko, pseudonim, adres poczty elektronicznej.
2) Administratorem danych osobowych (uczestników i laureatów), w rozumieniu RODO, przetwarzanych w związku z przeprowadzeniem konkursu jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
3) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez
e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
4) Dane osobowe (uczestników i laureatów) będą przetwarzane w celu organizacji, przeprowadzenia, rozstrzygnięcia i rozliczenia konkursu w ramach Fotoportalu w roku 2023. W celach podatkowych (dotyczy laureatów) – jeżeli występują obowiązki podatkowe.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u administratora danych osobowych.
6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych,
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane,
d) żądania usunięcia danych, gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
- po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania,
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
- osoby te kwestionują prawidłowość danych,
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
- administrator danych osobowych nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
- osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów administratora danych osobowych nad podstawę takiego sprzeciwu.
7) Osoby, których dane osobowe będą przetwarzane, posiadają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia udziału w konkursie.
9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10) Odbiorcami danych są podmioty uprawnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem danych osobowych umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora danych osobowych.
11) Dane uczestników i laureatów w zakresie imienia i nazwiska będą podawane do publicznej wiadomości i zostaną opublikowane na stronie konkursowej.
12) Dane osobowe, o których mowa w pkt 1, nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków, o których mowa w pkt 10, i przewidzianych przepisami prawa.
§ 12
Postanowienia końcowe
1. Regulamin dostępny jest w siedzibie organizatora oraz na stronie konkursowej.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy ustawy Kodeks cywilny oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz inne przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
4. Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z konkursem będą rozstrzygane przez sąd powszechny, miejscowo właściwy dla siedziby organizatora. Skierowanie przez uczestnika sprawy na drogę postępowania sądowego może nastąpić po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej, o której mowa w § 9.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub nierozstrzygnięcia konkursu.
6. W sprawach spornych, dotyczących interpretacji regulaminu, decyzje podejmuje organizator.
7. Uchyla się Regulamin z dnia 11 stycznia 2022 r. określający zasady konkursu fotograficznego w ramach Miejskiego Portalu Fotograficznego.
8. Regulamin obowiązuje od dnia 19 stycznia 2023 r.
Załącznik
Wykaz nagród:
Nagrody – zdjęcie roku
Nagroda główna – 2500 zł brutto
Dwa wyróżnienia – po 1500 zł brutto każde wyróżnienie
Nagrody – konkursy tematyczne
Nagroda miesiąca – 1000 zł brutto
Wyróżnienie miesiąca – pamiątka z oficjalnej linii gadżetów miejskich